BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

kata2 untuk mu sahabat

Sahabat andainya aku banyak menghiriskan hatimu aku betul2 meminta maaf tiada niatku berbuat demekian.Bukan niatku menghiris hatimu. Sahabat jika aku pernah membuat salah besar terhadapmu tidak sudika kau memaafkan ku? Sahabat andai kata aku selalu menyakiti hatimu boleh kah kau memaafkan ku. Sahabat jika kesalahan ku ini sesungguhnya besar buatmu maaf hanya ungkapan maaf dari zahir dan batin yang boleh ku lakukan.....Sahabat jika fitnah mu tomahan mu boleh menebuskan kesalahan ku aku sedia menerimanaya tetapi jika kau iri hati dengan ku beritahu aku apa keistimewaan ku sehingga kau iri hati dengan ku. Sahabat aku berkawan dengan mu bukan kerana paras rupa , darjat,bangsa atau agama tetapi disebabkan keikhlasan mu berkawan dengan ku. Sahabat andai kata aku pergi dulu tidak bolehkah kau memaafkan diri ini..
Terima kasih sebab berkawan dengan ku terima kasih kerana memberikan ku pengalaman yang memeritkan sesungguh pengalaman ini akan ku manfaatkan. Sahabat apa salah ku sampai kau begitu membenciku? Beritahulah kataku aku sedia mendengar. Sahabat tatkala kau menampar ku aku merasakan aku berhak menerima tamparan itu. Maaf kerana tidak dapat membalas perbuatan itu kerana aku tidak berani menampar sahabat dan tidak sanggup aku melihat airmata jatuh ke pipi mu biarlah aku yang menderita biarlah aku yang sakit jagan kau sahabat jangan kau yang menderita aku rela kehilangan cinta tapi aku tak rela kehilangan sahabat.

SESUNGGUHNYA MENGENALIMU ADALAH TERINDAH BAGIKU
SESUNGGUHNYA KEHILANGAN MU ADALAH AMAT MEMERITKAN HATIKU...
SAHABAT....


SALAM SAHABAT ILA


KU CORETKAN UNTUK KALIAN YANG PERNAH MENYAKITI HATIKU.....MAAF JIKA AKU TIDAK MAMPU MENJADI SAHABAT SEPERTI KALIAN IMPIKAN........<3

0 comments: