BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

novel2 pilihan ku......

HAI!! i'm back for update....walaupun aku rasa malas nak update tapi untuk korang aku updatelah....ok2 stop that's stupid things...kita kembali pada topik novel pule......Aku tahu ramai yang gila novel senang2 aku panggil otaku novellah...Aku pun termasuk dalam ciri2 otaku novel juga hehehe...ngeeee....aku minat membaca sejak dari bangku tadika lagi mak aku suke beli buku2 cerita fantasi mse tadika msuk je darjah 4 aku dah mula baca novel awal kan wahahha....ok2 aku suke bce novel yang sad ending ...eppy ending ske lah gak tapi mcm x syoklah sebab jalan cerita sama je....sad ending jalan cerita berlainan tu bg akulah bagi korang i'm dun know....


OK2 NI LIST NOVEL2 AKU PERNAH BACA DAN AKU ADA TAPI TAK HABIS BACA....HEHE..

DISEMBER CINTA KITA.

Citer ni mmg bestlah bg aku sebab dia cerita pasal percintaan budak2 kolej kan lepastu perasaan suke kepada seseorang tu.Sikap Amy yang eppy go lucky tu buat aku jadi mcm bestlak watak dye... Engku Fareez seorang lelaki yang disukai oleh Amy sebeb dia hensem lagi ermmm korang bcelah novel dye...
Citer dia mengisahkan Amy menyukai Engku Fareez suka punya suka dorang pun bercinta. Engku Fareez ni dia ada penyakit leukimea....So far Amy belum tahu lagilah akhir terbongkar juga...Then Haikal iaitu sahabat baik Fareez balik ke malaysia ..tapi dia juga suke Amy...Korang bacalah ye... aku tak boleh citer lebih2 nnty korang dh tau tak syok lah bace ...
ENDING: engku fareez meninggal dan dia suruh Amy dan Haikal berpasangan sebeb dia tahu yang Haikal suke Amy...

TINGGALLAH PUJAAN

Citer ni ermmm sedih lah juga tapi ending dye lebih kurang eppylah..buku ni kawan aku pinjam ermmm aku tak ingat nama watak2 tapi aku ingat jalan cerita dia...Bagi aku buku ni best dan jalan cerita menarik ketika Haikal ke nama pakwe dia nanti kene penyakit aneh...Nanti heroin dia kahwin dengan abang angkat dia...Sedihlah mse heroin dia masih kecil adik dia baizura mati sebab apetah...

dua ni novel kesukaan aku ...sorilah sebernanya banyak lagi aku nak share novel gan korang tapi my mummy dah bising huhuhu so bubbye lah ye....owh lagi satu korang rajin2 lah jenguk blog aku sorilah blog aku ni tak berapa lawa biase2 je sebab aku tak suke blog yang banyak selebet2 ni wahahah....
oklah korang wa cao dulu bye............nanti aku update novel lagi ok korang <3 

0 comments: